Terug naar overzicht
Sodexo heeft zijn nieuwe Job Tracker gelanceerd voor de werknemers in de dienstencheque-sector. 
IMG_1073.JPEG

Hoe download ik de applicatie

Ga naar de Play Store voor android-gebruikers

Ga naar de App Store voor Iphone-gebruikers. 

je zal de applicatie terugvinden onder de naam: Job Tracker 2.0 By Sodexo

Wat is er nieuw in de Applicatie?

  • Offline prestaties ingeven

Je zal vanaf u de mogelijkheid hebben om jouw prestaties te registeren zonder internet. Let wel op, deze prestaties worden niet automatisch verzonden. Van zodra je opnieuw internetverbinding hebt, zal je deze prestaties terugvinden onder 'prestatie in wacht'. Je dient deze zelf nog te bevestigen. 

  • Historiek van jouw prestaties

Je hebt de mogelijkheid om de historiek van jouw prestaties te bekijken tot 3 maanden na datum. 

  • Klantenlijst op elk toestel

Jouw klantenlijst wordt gekoppeld aan jouw account. Hierdoor zal je op elk toestel waarop je bent ingelogd jouw klantenlijst kunnen oproepen. Ook als je van toestel veranderd, zal na het inloggen jouw klantenlijst onmiddellijk beschikbaar zijn. 

  • Controle van jouw papieren dienstencheques

Scan dankzij de scanner-functie in de applicatie jouw papieren dienstencheques met jouw smartphone en krijg onmiddellijk bevestiging of de dienstencheques van jouw klant nog geldig zijn of niet. 

Wat nu...?

Zoals bij de vorige applicatie kan je enkel uren inbellen op de dag dat je gewerkt hebt. Het is dus niet mogelijk om een dag later jouw uren te registeren op de applicatie. Neem hiervoor contact op met jouw dossierbeheerster op kantoor

  1. controleer of je nog genoeg geheugen hebt op jouw smartphone. indien nodig zal je een andere app moeten verwijderen. 
  2. Wijzig jouw instellingen op je smartphone door jouw land te wijzigen naar België. De applicatie kan enkel onder België geïnstalleerd worden
  3. Ondervind je nog problemen? kom dan langs op kantoor, jouw dossierbeheerster helpt jou verder. 

Van zodra de nieuwe applicatie is geïnstalleerd, jouw klanten hebt toegevoegd, en je de uren kan inbellen, mag je de oude applicatie verwijderen van jouw telefoon.

heb je hulp nodig bij de omschakeling, kom gerust langs op kantoor. 

Terug naar overzicht